Poučno štivo za uspešno poslovanje
U današnjem svetu važi: kad imaš informaciju, imaš moć. Ekipa Datalaba svoje znanje deli s vama: prednosti poslovanja u cloudu, novosti u zakonodavstvu i usklađivanje u preduzeću, primeri “dobre prakse”, poslovna rešenja za mala, velika i internacionalna preduzeća, novosti i događaji iz Datalabovih krugova i mnogo toga još…
Besplatni Webinar: U susret elektronskoj fiskalizaciji
Webinar je prvenstveno namijenjen našim korisnicima, ali ima mjesta za sve koji žele da budu informisani o elektronskoj fiksalizaciji. Termin Četvrtak 19. Novembar,14:00h - 15:00h. Pitanja koja će biti tema Webinara o e-fiskalizaciji Ko je obavezan da izvrši...
Korona virus je udarac koji nam je bio potreban
Tokom epidemije postalo je jasno da je kompanijama, da bi mogle kontrolisati elektronsko poslovanje, potreban prije svega dokumentacioni sistem. Moderan, povezan sa poslovnim procesima, podiže organizaciju kompanije i produktivnost zaposlenih, a pored toga reguliše upravljanje dokumentima i njihovo čuvanje.
Moć informacija – koliko vrede vaši podaci ako ih izgubite
Sve češće, pojedinci i kompanije mete su sajber napada, orkestriranih ili automatizovanih, koji mogu da naprave veliku neprijatnost, ukoliko ne uspijete da izvučete podatke, ili da utiču na rad vašeg preduzeća, ukoliko imate kompaniju.Svjedoci smo brojnih napada na velike kompanije, čiji se podaci zarobe, a onda se za njih traži otkupnina.
Kako optimizovati rad između računovodstvenog servisa i klijenta
Ovaj put dotaknut ćemo se teme saradnje između preduzetnika i računovođa. Ključ uspjeha u računovodstvenom bizinisu definitivno je specijalizacija i ponuda dodatne vrijednosti koja prevazilazi rutinske računovodstvene zadatke. U svom radu, računovodstvene agencije i...
PANTHEON DMS – Smanjite troškove, povećajte efikasnost i pojednostavite poslovanje
PANTHEON DMS (Document management system) je odlično rješenje koje pojednostavljuje poslovanje, povećava efikasnost, smanjuje mogućnost grešaka i posljedično smanjuje troškove. Uz PANTHEON DMS trošite manje vremena na unošenje podataka i možete se više usredotočiti na kvalitetno poslovanje.
Koje su organizacijske vrijednosti Vašeg tima?
Timski rad je zajednički napor grupe ljudi kako bi postigli zajednički cilj. Postignuće se uobičajeno mjeri nekim oblikom izvršenja zadataka, svojevrsnim indikatorom koji može biti zadovoljstvo kupaca ili rast prodaje.
Izveštaji za menadžment – format, podaci, informacije
Izveštavanje je za menadžment jedna od ključnih komponenti uspešnog upravljanja kompanijom. Na osnovu podataka i informacija rukovodioci donose poslovne odluke, planiraju poslovne aktivnosti, organizuju i kontrolišu.
Kako odabrati odgovarajući poslovni program za preduzetničke počet(ni)ke?
Menadžeri trebaju unaprijediti vještine za upravljanje promjenama, te operativcima prepustiti kreiranje potrebnih planova za sprečavanje finansijskih kriza.
Kancelarija – stvar prošlosti?
Setite se radnog stola od pre samo 10-tak godina. Imali smo desktop računar, telefon, skener, faks, kalendar i još mnogo nekih stvari i uporedite ga sa svojim radnim stolom danas. Pogledajte svoju kancelariju. Jeste li uopšte u kancelariji? Koliko stvari u svom poslu...
5 tipova kompanija koje mogu imati koristi od Cloud ERP rešenja
Često se čuju prednosti Cloud rešenje. Često se čuje kako će to pomoći kompanijama da unaprede poslovanje i da pojeftine IT. Ipak, često za krajnje korisnike sve ovo deluje prilično apstraktno i daleko od realnosti. Vrlo jednostavno, kompanije imaju problem da svoje poslovanje „vide“ u kontekstu Cloud-a. Zbog toga smo ovaj blog post posvetili upravo tipičnim predstavnicima kompanija koji možda mogu prepoznati elemente svog poslovanja i postaviti ih u Cloud kontekst.
Planirajte prodaju – ko zna kada će vam zatrebati!
Prodaja je važna! Prodaja donosi prihode, donosi nove poslove, klijente i projekte. Prodaja je važna za bilo koju kompaniju u bilo kojoj industrijskoj vertikali. Bez prodaje nema novih prihoda, nema novih poslova, novih klijenata i novih projekata. Zašto onda imamo svojevrstan paradoks gde se sa jedne strane najvažnija aktivnost kompanije redovno obavlja, ali se ne obavlja planski već nekako stihijski?
Značaj održavanja poslovnog softvera
Izračunajte: koliko dugo vi koristite trenutno poslovno rešenje?
Prosečno vreme korišćenja poslovnog softvera u kompanijama je između 5 i 15 godina. Toliko dug period korišćenja znači da poslovni softver postaje sastavni deo kompanije, a ne samo podrška poslovanju. Dakle, deo bez kog se ne može.
Kada razmislite malo bolje, deo bez kog se ne može je jako skupo menjati. Razlog je, pored dugog perioda korišćenja, i taj što se za taj period unese ogromna količina podataka. Čak i za samo nekoliko meseci korišćenja u poslovnom softver je već uneto brdo podataka.