PANTHEON podrška
Pri radu kvalitetna podrška je od ključnog značaja. PANTHEON korisnici na raspolaganju imaju više vidova podrške i pomoći, koja omogućava brz i efikasan rad, kao i edukacije u okviru DataLab Akademije. Za sve dodatne informacije, kontaktirajte nas na (020) 223 131.
Besplatna podrška
Za brži i jednostavniji početak rada, novim PANTHEON korisnicima na raspolaganju stoji besplatan oblik pomoći, podrške i edukacija za početnike, koja pokriva osnovna područja. Sva dokumentacija u pisanom i video obliku dostupna je na Korisničkim stranicama. Pitanja možete jednostavno postavljati putem foruma.
Nastojimo izgraditi online PANTHEON zajednicu, za međusobnu pomoć PANTHEON korisnika.

Naplativa podrška
PANTHEON korisnici na raspolaganju imaju više vidova naplative podrške i pomoći, kako od strane Datalaba, tako i partnera za podršku. Pomoć i podršku čini opsežna dokumentacija u pisanom i video obliku, potom direktna podrška putem telefona, podrška na licu mjesta ili putem web aplikacije.
Naši konsultanti i partneri koji pružaju usluge podrške imaju vrlo visok nivo tehničkog znanja i dostupni su u svih 10 zemalja JI Evrope, na raspolaganju je i dodatna tehnička podrška u okviru Datalaba.

Obuke i kursevi
Za Vas pripremamo program aktuelne i stručne PANTHEON edukacije. Kursevi, radionice i konferencije organizuju se na klasičan način u prostorijama Datalab Akademije, i putem on-line edukacija (webinarjev).
Edukacije se organizuju kako za osnovni nivo znanja, tako i za napredne PANTHEON korisnike.