020 21 21 21info@datalab.co.me

PANTHEON korisnika 87838

social ikonasocial ikonasocial ikona
social ikonasocial ikonasocial ikona
ME
  • SLO
  • HR
  • EN
  • BIH
  • MK
  • RS
  • AL
  • BG
  • KS
PANTHEON
  • Rješenja
    • Vaša industrija
      • Proizvodnja
      • Veleprodaja
      • Usluge
      • Maloprodaja
      • Knjigovodstvena agencija
      • Javni sektor
    • ePoslovanje
      • ePoslovanje
      • PANTHEON DMS
        • eProces
        • eDokumentacija
        • eKnjiženje
  • Cijene
    • Cjenovnik PANTHEON licenci
    • Poređenje funkcionalnosti
    • Cjenovnik usluga i podrške
    • Preporučite PANTHEON
  • Baza znanja
    • Blog
    • Priručnici i vodiči
    • Webinari, video snimci
  • Centar za podršku
    • Podrška
    • Implementacija
    • Besplatni materijal
    • Često postavljena pitanja
  • Fiskalizacija
  • Crna Gora
    • Slovenija
    • Hrvatska
    • English (International)
    • Bosna i Hercegovina
    • Македонија
    • Srbija
    • Kosovo
    • Albanian
    • БГ
  • Search
  • Menu Menu
  • Rješenja
    • Vaša industrija
      • Proizvodnja
      • Veleprodaja
      • Usluge
      • Maloprodaja
      • Knjigovodstvena agencija
      • Javni sektor
    • ePoslovanje
      • ePoslovanje
      • PANTHEON DMS
        • eProces
        • eDokumentacija
        • eKnjiženje
    • ePoslovanje
      PANTHEON DMS
      PANTHEON WorkFloweDokumentacijaeKnjiženjeeRačun
      PANTHEON Cloud
  • Cijene
    • Cjenovnik PANTHEON licenci
    • Poređenje funkcionalnosti
    • Cjenovnik usluga i podrške
    • Preporučite PANTHEON
    • Iskoristite alate za digitalizaciju poslovanja!

      PANTHEON DMS - JEDNOSTAVNO UPRAVLJANJE S DOKUMENTIMA

      Potrebno vam je više informacija o našim rješenjima?

      020 21 21 21info@datalab.co.me
  • Baza znanja
    • Blog
    • Priručnici i vodiči
    • Webinari, video snimci
    • BESPLATAN WEBINAR

      Šta sve knjigovođa treba da zna o elektronskoj fiskalizaciji?

      Video snimak Webinara

      Želite li da obradimo neku drugu temu?

      020 21 21 21info@datalab.co.me
  • Centar za podršku
    • Podrška
    • Implementacija
    • Besplatni materijal
    • Često postavljena pitanja
    • Već ste PANTHEON korisnik?

      Posjetite Korisničke strane!

      Korisničke strane

      Porebno vam je više informacija o našim rješenjima?

      020 21 21 21info@datalab.co.me
  • Fiskalizacija
  • Crna Gora
    • Slovenija
    • Hrvatska
    • English (International)
    • Bosna i Hercegovina
    • Македонија
    • Srbija
    • Kosovo
    • Albanian
    • БГ
  • Search
  • Menu Menu

Cene i funkcionalnosti PANTHEON licenci

  • Cjenovnik PANTHEON licenci
  • Poređenje funkcionalnosti
  • Cjenovnik usluga i podrške

PANTHEON funkcionalnosti – Izdavanje i prijem narudžbina

Efikasan i detaljan modul Narudžbine omogućava vam da pratite od koga kupujete, šta kupujete, troškove povezane sa nabavkom.Takođe pratite kada će vam narudžbina stići i na osnovu toga imate tačan uvid u zalihe, ali i status narudžbina vaših kupaca. Modul Narudžbine omogućava vam potpunu kontrolu statusa narudžbina, uređene postupke naručivanja/primanja narudžbina i svih informacija koje su vam potrebne kako bi vaši klijenti bili zadovoljni.

Praćenje naloga

U modulu Narudžbine pratimo primljene narudžbine, ponude ili predračune kupaca kao i poslate narudžbine, upite dobavljača. Narudžbine možete pratiti po statusima i na taj način možete imati uvid u njihov životni ciklus. To znači da u svakom trenutku znamo šta se sa narudžbinom događa. Narudžbine se mogu podijeliti na pojedine vrste (na primjer, u zavisnosti od prirode posla ili vrste kupca), što nam omogućuje jednostavno praćenje poslovnih procesa i bolji uvid u njih.

Otpremnica znatno pojednostavljuje rad u većim skladištima, a istovremeno pruža mogućnost “čvrste rezervacije” – odvajanje robe za tačno definisanog kupca. CRM mehanizmi koje nude povezana razvojna preduzeća omogućavaju nam neposredan pristup cjelokupnoj dokumentaciji koja se odnosi na kupca.

Planiranje narudžbina odnosi se na automatsko kreiranje narudžbina dobavljačima na osnovu prethodne realizovane prodaje.

Primljene narudžbine – Narudžbine kupaca

Narudžbine kupaca uključuju:

  • veliki broj vrsta narudžbina kupaca (npr. ponuda, predračun, itd.),
  • mogućnost određivanja dva komitenta na dokumentu (kupac, primalac),
  • neposredan pregled slobodnih zaliha,
  • mogućnost dodavanja dodatnih proizvoda (proizvod uz doplatu),
  • promjena sastavnice sastavljenih materijalnih sredstava u narudžbinama,
  • ispis narudžbina na više jezika (npr. na lokalnom, engleskom, hrvatskom, itd.), format ispisa može biti prilagođen,
  • raspoređivanje po ključu za raspodjelu,
  • rezervacije naručenih količina na narudžbini kupca,
  • mogućnost dodavanja napomena na narudžbinu i na pojedinačnu poziciju,
  • opis pozicija u ponudi direktno iz šifarnika idenata,
  • dodavanje više narudžbina,
  • mogućnost „meke“ i „čvrste“ rezervacije zaliha (po artiklu i po serijskom broju),
  • mogućnost djelimičnog otpremanja,
  • kreiranje avansnog računa iz narudžbine,
  • izrada naloga za plaćanje,
  • otpremne liste,
  • predračun
Detaljnije o narudžbinama kupaca – Korisničke strane

 

Izdate narudžbine – Narudžbine dobavljačima

Na osnovu minimalne ili optimalne zalihe ili narudžbina kupaca, program, poštujući nabavni rok, automatski kreira odgovarajuće narudžbine dobavljačima. Takođe je vrlo koristan pregled izdavanja, jer za svaku poziciju narudžbine možemo vidjeti dinamiku isporuke (rok isporuke).  Sa poslovnim programom PANTHEON rad je automatizovan, jednostavan i brz.

Narudžbine dobavljačima obuhvataju:

  • podijelu narudžbina prema dobavljačima (npr. domaći, strani, komisija),
  • kreiranje narudžbina dobavljačima na osnovu narudžbina kupaca,
  • kreiranje narudžbina dobavljačima na osnovu podataka o zalihama (minimalna, maksimalna i optimalna),
  • automatsko kreiranje sumarne narudžbine dobavljaču za više narudžbina kupaca,
  • ispis u obliku narudžbenice i na više jezika,
  • obračun narudžbina,
  • pregled naručenog i još neisporučenog od strane kupaca i dobavljača,
  • pregled materijalnih potreba,
  • analiza narudžbenica (naručeno/otpremljeno),
  • kreiranje nabavne kalkulacije.
Detaljnije o narudžbinama dobavljačima – korisničke strane

Obračun narudžbina

Obračun narudžbina uključuje:

  • pregled naručenog i još nenabavljenog od strane kupaca i dobavljača,
  • pregled materijalnih potreba,
  • analiza narudžbenica (naručeno/otpremljeno).
Detaljnije o obračunu narudžbina– Korisničke strane

Narudžbine i proizvodnja

Narudžbine mogu takođe biti osnova za fakturisanje i izdavanje robe kao i za radne naloge za proizvodnju. Uz praktične i jednostavne funkcije, možemo iz narudžbina kupaca ili dobavljača jednostavno i bez ponovnog unosa podataka, izraditi račun za preuzimanje ili račun za izdavanje robe, a iz narudžbina kupaca možemo izraditi radni nalog za proizvodnju.

 

Online trgovina

Praćenje narudžbina kupaca u PANTHEON-u može se povezati sa B2B (business-to-business) ili B2C (business-to-customer) online trgovinom. Provjerite rješenja namijenjena vođenju online prodaje koja nude naši partneri i kompatbilna su sa poslovnim programom PANTHEON.

 

Uključeno u licence

SVE FUNKCIONALNOSTI
X
  • ePoslovanje

    Poslujte brže, fleksibilnije i lakše - poslujte elektronski. Digitalizirajte svoje poslovanje pomoću PANTHEON-a i usluga ePoslovanja.

    Pročitajte više

    Datalab MN d.o.o.
    Marka Radovića 59/1,
    81000 Podgorica

    020 21 21 21

    info@datalab.co.me

    social ikonasocial ikonasocial ikona

    PODRŠKA

    • Podrška
    • Partneri
    • Često postavljena pitanja

    PREDUZEĆE

    • O preduzeću
    • Zaposlenje u Datalabu
    • Osnovni podaci
    • Rukovodstvo preduzeća

    ZAJEDNICA

    • Korisničke stranice
    • Blog
    • Webinari
    • Priručnici
    Politika privatnosti | Oblikovanje i razvoj:
    Scroll to top