020 21 21 21info@datalab.co.me

PANTHEON korisnika 87838

social ikonasocial ikonasocial ikona
social ikonasocial ikonasocial ikona
ME
  • SLO
  • HR
  • EN
  • BIH
  • MK
  • RS
  • AL
  • BG
  • KS
PANTHEON
  • Rješenja
    • Vaša industrija
      • Proizvodnja
      • Veleprodaja
      • Usluge
      • Maloprodaja
      • Knjigovodstvena agencija
      • Javni sektor
    • ePoslovanje
      • ePoslovanje
      • PANTHEON DMS
        • eProces
        • eDokumentacija
        • eKnjiženje
  • Cijene
    • Cjenovnik PANTHEON licenci
    • Poređenje funkcionalnosti
    • Cjenovnik usluga i podrške
    • Preporučite PANTHEON
  • Baza znanja
    • Blog
    • Priručnici i vodiči
    • Webinari, video snimci
  • Centar za podršku
    • Podrška
    • Implementacija
    • Besplatni materijal
    • Često postavljena pitanja
  • Fiskalizacija
  • Crna Gora
    • Slovenija
    • Hrvatska
    • English (International)
    • Bosna i Hercegovina
    • Македонија
    • Srbija
    • Kosovo
    • Albanian
    • БГ
  • Search
  • Menu Menu
  • Rješenja
    • Vaša industrija
      • Proizvodnja
      • Veleprodaja
      • Usluge
      • Maloprodaja
      • Knjigovodstvena agencija
      • Javni sektor
    • ePoslovanje
      • ePoslovanje
      • PANTHEON DMS
        • eProces
        • eDokumentacija
        • eKnjiženje
    • ePoslovanje
      PANTHEON DMS
      PANTHEON WorkFloweDokumentacijaeKnjiženjeeRačun
      PANTHEON Cloud
  • Cijene
    • Cjenovnik PANTHEON licenci
    • Poređenje funkcionalnosti
    • Cjenovnik usluga i podrške
    • Preporučite PANTHEON
    • Iskoristite alate za digitalizaciju poslovanja!

      PANTHEON DMS - JEDNOSTAVNO UPRAVLJANJE S DOKUMENTIMA

      Potrebno vam je više informacija o našim rješenjima?

      020 21 21 21info@datalab.co.me
  • Baza znanja
    • Blog
    • Priručnici i vodiči
    • Webinari, video snimci
    • BESPLATAN WEBINAR

      Šta sve knjigovođa treba da zna o elektronskoj fiskalizaciji?

      Video snimak Webinara

      Želite li da obradimo neku drugu temu?

      020 21 21 21info@datalab.co.me
  • Centar za podršku
    • Podrška
    • Implementacija
    • Besplatni materijal
    • Često postavljena pitanja
    • Već ste PANTHEON korisnik?

      Posjetite Korisničke strane!

      Korisničke strane

      Porebno vam je više informacija o našim rješenjima?

      020 21 21 21info@datalab.co.me
  • Fiskalizacija
  • Crna Gora
    • Slovenija
    • Hrvatska
    • English (International)
    • Bosna i Hercegovina
    • Македонија
    • Srbija
    • Kosovo
    • Albanian
    • БГ
  • Search
  • Menu Menu

Cene i funkcionalnosti PANTHEON licenci

  • Cjenovnik PANTHEON licenci
  • Poređenje funkcionalnosti
  • Cjenovnik usluga i podrške

PANTHEON funkcionalnosti – Izdavanje i prijem računa

PANTHEON omogućava prijem i izdavanje računa, međuskladišne prenose, materijalno knjigovodstvo i praćenje zaliha. Za potrebe maloprodaje ove funkcionalnosti su takođe povezane sa POS blagajnama.

Potpuni pregled i kontrola bez obzira na složenost

  • Brojne opcije za postavke koje će zadovoljiti vaše specifične potrebe.
  • Podržava i najzahtjevniju trgovinu ili proizvodnu organizaciju – informacije o robnim tokovima su toliko tačne da ih možemo ispratiti čak i do pojedinačnih organizacionih jedinica.
  • Potpuno prilagodljiv mehanizam praćenja pojedinačnog komada i mogućnost vođenja po serijskim brojevima takođe podržava najstrožije standarde sljedljivosti.
  • U programu možete napraviti dokument promjene cijene koji se može urediti ručno za pojedinačne proizvode, ukupno za cjelokupnu zalihu ili direktno iz dokumenata o prijemu i izdavanju.
  • Periodično fakturiranje; u programu možete podesiti šta i kome želite da fakturišete ​​u redovnim intervalima (npr. zakup ili pretplata), a program će sam praviti račune.
  • Praćenje poslovanja po nosiocima troškova omogućava evidenciju primljenih i izdatih računa, putnih naloga, plata, direktnih troškova po odjeljenjima. To je idealan alat za inženjerska preduzeća i organizacije sa abc-metodologijom praćenja troškova, jer svaki posao sadrži svoj mikrobilans.
  • U programu je takođe omogućen potpuni pregled dokumenata, što značajno doprinosi produktivnosti korisnika pri radu sa programskim paketom. Na svakom dokumentu vidimo sve dokumente i druge zapise koji se odnose na odabrani dokument.
  • Brojni obračuni izdanih i primljenih računa, materijalnih transakcija i pregled zaliha nam omogućavaju raznovrsna poređenja podataka i analize koje su neophodne u svakodnevnom poslovanju. Takođe možemo pratiti PDV dokumentaciju.

Izdati računi uključuju:

  • različite vrste fakturisanja (maloprodaja, veleprodaja u domaćoj ili stranoj valuti),
  • automatsko razduženje skladišta,
  • mogućnost praćenja složene ili ambalažirane robe (npr. namještaja),
  • ručno ili automatsko izdavanje serijskih brojeva,
  • mogućnost proizvoljnog oblikovanja ispisa izdatog dokumenta,
  • ispis otpremnice i tovarnog lista bez dodatnog unosa (opcija dodaj),
  • mogućnost periodičnog fakturisanja,
  • podrška pri provizijskoj prodaji,
  • izdavanje otpremnica i kreiranje zbirnih faktura na osnovu toga,
  • automatsko pretvaranje narudžbina u račun sa mogućnošću korekcija,
  • automatsko oblikovanje blagajničkog prijema pri plaćanju gotovinom,
  • prilagođen interfejs programa za blagajne (POS),
  • praćenje kupovine kreditnim karticama, mogućnost praćenja loyalty programa,
  • mogućnost plaćanja na rate,
  • kreiranje zbirnog računa na osnovu otpremnica,
  • mogućnost kreiranja avansnih računa i automatsko kreiranje negativnih avansnih računa na osnovu izdate fakture, mogućnost kreiranja računa za vlastitu potrošnju,
  • mogućnost raspodjele dokumenata po odjeljenjima i nosiocima troškova
Detaljnije o izdavanju računa – Korisničke stranice

Primljeni računi uključuju:

  • različite vrste i numerisanje ulaznih računa (roba, materijal, uvoz, troškovi preduzeća, troškovi projekata);
  • podrška avansnim računima i njihovo automatsko zatvaranje,
  • automatsko zaduživanje skladišta,
  • kreiranje primljenog računa od narudžbenice i kontrola isporučenog i naručenog,
  • opterećivanje primljenih proizvoda direktnim troškovima (transport) i indirektnim troškovima (carina itd.),
  • kreiranje otpremnica i zbirnih računa,
  • mogućnost kreiranja avansnih računa i automatsko kreiranje negativnih avansnih računa na osnovu primljene fakture,
  • određivanje konta troška na nivou dokumenta ili pozicije,
  • mogućnost raspoređivanja dokumenata po odjeljenjima i nosiocima troškova ručno ili automatski pomoću ključeva za raspodjelu,
  • mogućnost plaćanja na rate,
  • automatsko kreiranje blagajničkog izdatka pri plaćanju gotovinom,
  • automatsko kreiranje naloga za plaćanje iz dokumenta prijema.
Detaljnije o prijemu računa – Korisničke stranice

Uključeno u licence

SVE FUNKCIONALNOSTI
X
  • ePoslovanje

    Poslujte brže, fleksibilnije i lakše - poslujte elektronski. Digitalizirajte svoje poslovanje pomoću PANTHEON-a i usluga ePoslovanja.

    Pročitajte više

    Datalab MN d.o.o.
    Marka Radovića 59/1,
    81000 Podgorica

    020 21 21 21

    info@datalab.co.me

    social ikonasocial ikonasocial ikona

    PODRŠKA

    • Podrška
    • Partneri
    • Često postavljena pitanja

    PREDUZEĆE

    • O preduzeću
    • Zaposlenje u Datalabu
    • Osnovni podaci
    • Rukovodstvo preduzeća

    ZAJEDNICA

    • Korisničke stranice
    • Blog
    • Webinari
    • Priručnici
    Politika privatnosti | Oblikovanje i razvoj:
    Scroll to top