067 248 906 info@datalab.co.me PANTHEON™ Usage

152376

prodatih PANTHEON licenci

PANTHEON DMS – Smanjite troškove, povećajte efikasnost i pojednostavite poslovanje

10. 11. 2020. | BLOG MN, Poslovna rješenja, Preduzetnički kutak, Računovodstveni servisi

Elektronski ili papirni dokumenti sastavni su dio poslovanja. Upravljanje poslovnim informacijama, uglavnom iz nekoliko različitih izvora, izazovan je zadatak.

Jeste li se ikad zapitali koliko vremena u preduzeću trošite na preuzimanje i unos dokumentacije, a koliko zapravo se zaista bavite svojim poslom? Još uvijek prekucavate podatke i informacije; koliko grešaka napravite i koliko vas koštaju?

PANTHEON DMS (Document management system) je odlično rješenje koje pojednostavljuje poslovanje, povećava efikasnost, smanjuje mogućnost grešaka i posljedično smanjuje troškove. Uz PANTHEON DMS trošite manje vremena na unošenje podataka i možete se više usredotočiti na kvalitetno poslovanje.

Prvobitna svrha rješenja je upravljanje dokumentima, što omogućava elektronsko snimanje i kontrolu radnih tokova upravljanjem cjelokupnom dokumentacijom u kompaniji. Sistem osigurava brži protok dokumenata u kompaniji, smanjuje troškove rukovanja dokumentima i omogućava efikasan pristup dokumentima i informacijama u trenutku kada su nam potrebni.

Kompanije koriste dokumentacioni sistem kako bi kontrolisale elektronsko poslovanje. Savremeni dokumentacioni sistem, povezan s poslovnim procesima, podiže organizovanost kompanije i produktivnost zaposlenih na viši nivo, a nadasve uređuje upravljanje dokumentima i njihovo čuvanje. Dokumentacioni sistem PANTHEON DMS ne samo da omogućava upravljanje dokumentima i njihovo dijeljenje, već i upravlja čitavim životnim ciklusom različitih vrsta dokumentacije. Naime, on nadgleda poslovne procese, upravlja eDokumentacijom i eKnjiženjima”,objašnjava Haris Džananović, savjetnik za eServise u Datalabu.

Šta je PANTHEON DMS?

PANTHEON DMS je cjelovito rješenje koje omogućava bespapirno poslovanje. Rješenje je moćan dokumentacioni sistem za jednostavno bespapirno poslovanje. Omogućava lako pronalaženje i obradu dokumenata, kroz unaprijed definisane poslovne procese.

Zašto koristiti DMS?  

Kompanije koriste dokumentacioni sistem kako bi kontrolisale elektronsko poslovanje. Savremeni dokumentacioni sistem, povezan s poslovnim procesima, podiže organizovanost kompanije i produktivnost zaposlenih na viši nivo, a nadasve uređuje upravljanje dokumentima i njihovo čuvanje.

PANTHEON DMS dokumentacioni sistem ne samo da znači upravljanje dokumentima i njihovu razmjenu, već i upravlja čitavim životnim ciklusom različitih vrsta dokumentacije. Rješenje udružuje na jednom mjestu WorkFlow – unaprijed definisane poslovne procese, upravljanje eDokumentacijom i eKnjiženje.

Koje su ključne prednosti?

 Veća efikasnostost poslovanja – pojednostavljeno poslovanje s dokumentacijom i posledično povećana efikasnostost.

  Sve na jednom mjestu – rješenje omogućuje centralno upravljanje organizacijskim dokumentima i  procesima bitnim za poslovanje.

  Sigurnost – pristup dokumentima je kontrolisan i sljediv, a takođe omogućava postavke perioda čuvanja.

  Smanjenje ručnog unosa i manje grešaka – sistem omogućava optičko čitanje dokumenata, izbjegavajući nepotrebno prekucavanje i posljedične greške.

  Jednostavna i brza pretraga dokumenata – napredni pretraživač omogućava brzo i jednostavno pretraživanje dokumenata.

  Povećana mobilnost – pristup dokumentima u bilo koje ključno vrijeme.

  Automatizacija procesa – upravljanje cjelokupnim životnim ciklusom obrade dokumenata.

  Ažurne poslovne informacije – neposredna razmjena dokumenata omogućava stalnu kontrolu nad poslovanjem i uvijek ažurne informacije.

Imajte nadzor nad dokumentima i poslovnim procesima.

U zavisnosti od prirode vašeg poslovanja, sistem za upravljanje dokumentima (DMS) može ponuditi više ključnih prednosti vašoj organizaciji. Pored toga, da s bespapirnim poslovanjem izbjegavamo gomilanje dokumentacije, štampanje i prekucavanja, osiguravamo i jasnu sljedivost kreiranja, pregleda i ispravke dokumenata. Na taj način im pružamo pravnu valjanost i dugoročno ih možemo čuvati u namjenskim arhivama. Uvođenje PANTHEON DMS-a je definitivno poželjno, jer olakšava poštovanje zakona o čuvanju dokumentacije, a istovremeno optimizuje određene administrativne procese i na taj način štedi vrijeme i olakšava posao zaposlenim.

Više informacija na www.datalab.me ili na  tel: 020 21 21 21 .

untitleddatalabDatalab tim

Simboličnim potpisom želimo da obuhvatimo sve pojedince, zaposlene, saradnike, partnere i korisnike sa kojima svakodnevno učimo, stičemo i razmenjujemo iskustvo, znanje, probleme i rešenja. Bez svih zajedno svega ovoga ne bi bilo. Čitajte nas redovno i javite koje vas teme i informacije zanimaju! Jer danas više nego ikad važi: kad imaš informaciju, imaš moć. Ekipa Datalaba svoje znanje deli sa vama! Podelite dalje…

X